Od ponad dekady posługujemy się jasnym kodeksem, którego treść stanowi jednocześnie istotną część umowy partnerskiej.
Wzajemny szacunek, odpowiedzialność, zaufanie… to dla nas nie tylko słowa, lecz również punkty odniesienia w codziennej aktywności oraz baza dla dobrej, jakościowej komunikacji.
Kodeks Etyczny EPRO
Kodeks Etyczny EPRO
- Ponoszę dużą odpowiedzialność za to, aby moim obecnym oraz potencjalnym Klientom przedstawić optymalnie dopasowaną do ich potrzeb ofertę dotyczącą ochrony ubezpieczeniowej oraz długoterminowej inwestycji kapitałowej, której celem jest emerytura i odpowiednie zabezpieczenie przyszłości.
- Interesy Klientów będę zawsze stawiał nad swoje własne, a zwłaszcza ponad interesy związane z moim wynagrodzeniem.
- Będę stale rozwijał się i poszerzał swoją wiedzę fachową i ogólną. Na bieżąco będę zapoznawał się ze wszystkimi nowościami rynkowymi oraz zmianami prawnymi dotyczącymi mojego zawodu i rynku, na którym pracuję.
- Moim Klientom przekażę wszystkie ważne informacje o oferowanych przez nas programach. Uczynię tak przed spotkaniem, w jego trakcie i po zawarciu umowy.
- Zawsze będę poufnie traktował wszystkie informacje otrzymane od moich Klientów.
- Zawsze będę oferował pomoc i porady moim Klientom oraz innym Klientom EPRO.
- Reprezentuję EPRO. W życiu zawodowym oraz prywatnym muszę zachowywać się godnie i troszczyć się o wizerunek własny, a także firmy. Moim zadaniem jest wzmacniać i dbać o pozytywny wizerunek EPRO.
- Wobec moich koleżanek i kolegów, a zwłaszcza „wyższych” i „niższych” rangą przedstawicieli, znajdujących się w strukturze organizacyjnej, będę zachowywał się tak, jak chciałbym, aby inni zachowywali się wobec mnie.
- Moją naczelną zasadą jest przedstawienie Klientom, pracownikom Centrali EPRO i współpracownikom informacji prawdziwych oraz zrozumiałych. Jestem świadom, że pomijanie informacji narusza tę zasadę.
- Moją misją jest ochrona i bezpieczeństwo finansowe Klientów oraz ich rodzin. Fundamentem relacji z Klientami są odpowiedzialność i zaufanie. Ubezpieczać to rozumieć.
Zgodnie z misją, moja praca ma przynosić zadowolenie Klientom i rozwijać działalność EPRO, a także partnerów naszej firmy, przede wszystkim ERGO Hestii.
Mam być przykładem dla innych, szczególnie dla wszystkich nowych współpracowników EPRO. Muszę dbać o dobrą atmosferę pracy i o to, aby przedstawiciele w moich strukturach pracowali z radością, przyjemnością i ochotą.